کتاب
بخشی از کتاب:
« چرا مشتری محصولی را می خرد ؟ » سؤالی که هر فروشنده ای نیاز به پاسخ آن دارد این سؤال که « چرا مشتری محصولی را می خرد ؟ » هزار برابر مهمتر از این سـؤال است که « چطور بفروشم ؟ » نه ، بگذار حرفم را تصحیح کنم یک میلیون برابر مهم تر از این اسـت که « چطور بفروشم ؟ » نه ، بگذار این حرفم را هم تصحیح کنم ... یک میلیارد بار مهم تر از این است که « چطور بفروشم ؟ » . به تازگی سـه روز را در استودیویمان مشغول مصاحبه با مشتری های مشتریهایم بودم و از آنها سؤال می کردم : « چرا محصولی را می خرند ؟ » جواب هایشـان آمیـزه ای از منطق ، اطلاعـات حیرت انگیز ، مسـائل نادیده گرفته شده و فرصتی باورنکردنی بود . )